Dé Webshop Coach
Shanice Celsa Tan
Hallo, ik ben Shanice, een ambitieuze, betrokken en sportieve onderneemster met een passie voor reizen, taekwondo/kickboksen en uiteraard webshops!
Ik ben al 5 jaar ondernemer in de online wereld en heb ik al meer dan 20 webshops gebouwd. Samen met mijn collega Anne-Claire hebben we het bedrijf GET IN CTRL. waar we web building en web marketing aanbieden. Hierbij is Anne-Claire verantwoordelijk voor de online marketing en ik het technische gedeelte, namelijk het bouwen en designen van de websites/webshops. GET IN CTRL. is ontstaan met de drive het hef in eigen handen te nemen, controle te nemen over je eigen leven en die 9 tot 5 baan voorgoed afscheid van te nemen.
Het designen en bouwen van website en webshops ben ik gewoon erg goed in geworden, maar ik merkte dat het opzetten/bouwen van een webshop pas één van de eerste stappen is van je hele ondernemingsreis. Want hoe ga jij deze webshop winstgevend maken? Een winstgevende webshop die ook jou de vrijheid en het inkomen kan geven zodat ook jij je mooiste leven kan leven. Vanuit dit verlangen om andere ondernemers te helpen online successen te behalen is Dé Webshop Coach ontstaan.
Een leven in vrijheid, om te doen wat ik zelf wil, wanneer ik dat wil en waar ik dat wil is mijn ultieme doel. Daarom zijn mijn grootste voorbeelden en mentoren Tony Robbins, Joseph McClendon III en Michael Pilarczyk.
Aan mijn eigen persoonlijke ontwikkeling werken door hun programma’s en seminars te volgen vind ik fantastisch! Zo heb ik het tweedaagse event Maximum Potential van Michael Pilarczyk gevolgd in april 2019. Het driedaagse event The A-Factor van Joseph McClendon III in november 2019. Virtual UPW (Unleash the Power Within) van Tony Robbins in november 2020, juni 2021 en hopelijk in 2022 live in Birmingham.
Verder heb ik in 2020 ook mijn NLP Practitioner opleiding behaald bij De Eerste Verdieping in Delft. Mijn NLP Master wil ik graag volgend jaar behalen!
Daarbij heb ik uiteraard talloze boeken gelezen en online programma’s gevolgd.
Zoals je misschien al ziet vind ik persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk, want ik ben er van overtuigd dat ik mijn bedrijf niet optimaal kon laten groeien als mijn mindset niet goed was. Ik was namelijk nog te onzeker en dat kleine stemmetje in mijn hoofd zei nog te vaak:
“Ik ben niet goed genoeg om mijn eigen bedrijf te runnen en om een goede business vrouw te worden”.
Dus, voordat ik mijn baan voorgoed vaarwel kon zeggen ben ik eerst flink aan de slag gegaan met het her-programmeren van mijn mindset. Hier heb ik echt duizenden euro’s in geïnvesteerd en dit terwijl ik eigenlijk nooit het geld had om dit te doen. Maar omdat ik het zo graag wilde, vond ik altijd wel een manier om deze investering te maken. Dus als je iets graag wilt en je wilt het koste wat het kost bereiken, dan zal je ook een weg vinden om het te doen.
Je onderneming succesvol maken gaat hand in hand met je persoonlijke groei. Naar mijn mening kan de één niet zonder de ander. Want je gaat te maken krijgen met tegenslagen, hoe jij met deze tegenslagen zal om gaan zal bepalend zijn voor het succes voor je business. Daarom leg ik mijn focus niet alleen op het behalen van successen in je webshop zelf, maar ook op je mindset. Mijn kernwaarden in mijn begeleiding is dan ook mindset, groei en resultaten.
…En voor webshop ondernemers die op zoek zijn naar meer vrijheid en omzet, ben ik de meest persoonlijke en betrokken webshop coach, bouwer, designer & marketeer!
Dé Webshop Coach heb ik opgericht, maar ik sta er niet alleen voor. Want samen met mijn business partner Anne-Claire, hebben wij het bedrijf GET IN CTRL. Net had ik al even gezegd dat ik ook een web marketeer ben, maar Anne-Claire is echt de online marketing expert. Bij kun je terecht als je hulp nodig hebt bij het implementeren van online marketing technieken zoals Google Analytics, E-mail automations, Facebook & Google Ads, etc.
Samen focussen we ons op webshops omdat we dit gewoon onwijs leuk vinden. Webshops zijn dynamisch, constant in beweging doordat je bijv. regelmatig nieuwe producten erop zet. Hierdoor kun je veel meer interactie hebben met je huidige en potentiële klanten. Daarom hebben webshops heel veel potentieel om exponentieel te groeien.
En deze unieke combinatie die Anne-Claire en ik hebben van technische kennis, design en marketing zijn onze gouden ingrediënten.